Superrychlá a na přípravu jednoduchá večeře či oběd do krabičky, který zvládne ukuchtit i nezkušený amatér. A navíc také superzdravá dobrůtka, obsahující všechny živiny, vitamíny i minerální látky ve správném poměru i množství.

 

Energetická hodnota potraviny na 100g: 672kJ

Bílkoviny: 5g

Sacharidy: 25g, z toho jednoduché cukry: 2g

Tuky: 4g, z toho nasycené masné kyseliny: 1g

Vláknina: 1g

TUŇÁKOVÝ SALÁT TIMESAVER

TUŇÁKOVÝ SALÁT TIMESAVER Počet porcí: 2

Ingredience

  • 1 konzerva tuňáka ve vlastní šťávě
  • 150g červené rýže
  • 1 menší kedlubna
  • Hrstka rukoly
  • Troška čínského zelí
  • 3 křepelčí vajíčka
  • 1 lžíce kvalitního extra panenského olivového oleje
  • Sůl - nejlépe růžová himalájská či mořská obohacená jódem
  • Pepř
  • LÁSKA❤

Postup

  1. 1 V hrnci s asi tak dvojnásobným množstvím vody, uvaříme červenou rýži tak, aby byla na skus al dente. Tzn. ne zcela změklá či dokonce rozvařená.
  2. 2 Křepelčí vajíčka vaříme ve vroucí vodě asi 4 minuty.
  3. 3 Mezitím co se nám rýže a vajíčka vaří, promícháme v misce zbytek ingrediencí.
  4. 4 Smícháme vidličkou rozdrceného tuňáka s oloupanou a nastrouhanou kedlubnou, na drobné kousky nakrájeným čínským zelím.
  5. 5 Uvařenou rýži scedíme, propláchneme pod tekoucí vodou a vmícháme do salátu.
  6. 6 Celou směs zalijeme lžíci extra panenského olivového oleje, dle chuti osolíme a opepříme a ozdobíme oloupanými, rozpůlenými křepelčími vajíčky.
  7. 7 Dobrou chuť! :)
Buďte první, kdo ohodnotí tento recept vložením komentáře!
Vytisknout

Děkujeme za vytisknutí receptu.

Najít více receptů k http://fitwithvero.cz

Leave a Reply

Děkujeme za hlasování! Prosím, vložte svůj komentář k potvrzení svého hlasu.